اندیشه متروکه

از هم اکنون تاگذشته های دور در جهان شبه انسانی مردم زمین، نشانی از روشن بینی و دانائی نمی بینم.

اندیشه متروکه

از هم اکنون تاگذشته های دور در جهان شبه انسانی مردم زمین، نشانی از روشن بینی و دانائی نمی بینم.

New born

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ

oo



به روشنی میدانم بشرِ بشارت ناپذیر، در اندازه دانائی نیست؛ بویژه آنکه زمین در تصرف جن و شبه انسان گرفتار آمده و اجنه که فرزندان خودآ بر زمین اند را توان پیمودن شناخت ممکن نیست و بزرگان و نام آوران ایشان، کمتر از آنند که به درک دانائی و روشنائی نائل آیند؛ زین روی، ناگفتن و نانوشتن بهتر اگر سرگرمی دیگری می یافتم.

گاه اشاره بنام حیوانی و نسبت آن به شبه انسانی، جداً توهینی است به ساحت آن حیوان که چیزی بیشتر و کمتر از آنچه باید، نیست.

شبه انسان یا نسناس؛ یا این جانوران که نه زندگی می‌کنند و نه حق زندگی بدیگران میدهند و این جایگاه بی همتا در آسمانهائی بی‌انتها را به جهنمی در حال سوختن و نابود شدن بدل نمی‌کردند و همگان را فرزندان یک ماده باور داشته که یکی است و یک هرگز دو نشده است.

او بود و آتش را از خود راند و آتش پدر است؛ پدری دلسوز، بخشنده و مهربان که سوختن و ساختن را مبتلا به شده به حبس تن گرفتار آمد.

شاید در شب ششم، شئی تون سر از سجده پانصدهزارساله به سالی پنجاه هزار سال برداشت و بر آنچه ساخته بود، برکت داد؛ هووا به آدم باردار شد و به پیمان جاودانگی مُهر خورد و توبه کرد که با بند واژه گانِ، ت – و – ب -ه امضاء شد که رازها و رمزهای آفرینش را در خود پنهان دارد.

بهشت بود، هوا و فرزندی که از منع شده بود از نزدیک شدن به شجره خبیثه و درخت بد بار رَحِم که بارش فرزند، میوه ممنوعه بود و توبه، شکسته شد ه ب و ت!


30 مرغ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ
  • داود بهمن آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی